Wednesday 17 May 2017

Laddar

Idag laddar jag.
Allt som kan laddas laddar jag.
Japp jag laddar power banks, power pack allt sånt som kan användas för att ladda upp saker.

För imorgon mellan 8:30 och 16:30 så kommer jag att vara strömlös..

Så idag måste jag se över vad jag har i min kyl och det som inte kommer att klara av 8 timmar utan ström måste jag äta och dricka upp 😆, kan bli en intressant middag ikväll.. eller inte , haha

Kaffe... alltså efter halv nio kan jag inte göra kaffe.. Jag har ingen bra termos heller 😟

Denna får agera mitt kök imorgon för lunch:



Eller också så får en av alla hundra* restauranger runt omkring här stå för lunchen.
Det stora gula M't ligger ju inte så långt bort 😁


Men det är imorgon ingen idé att noja för det nu.



*Det är kanske inte hundra men om jag går ut hemifrån och till den "stora" vägen och svänger vänster så finns det minst 40 olika ställen att få mat från och då behöver jag inte gå längre än 2 km, om jag istället svänger höger och går i 2 km så finns det även åt det hållet många matställen . Det svåra är att välja  😆



Ha det bäst!


No comments:

Post a Comment