Monday 13 March 2017

Sommartid

Man kunde ju hoppas på att även vädret skulle ha ändrats nu när vi ändrade klockan.

Natten mellan lördag och söndag gick vi över till sommartid eller som det här heter daylight saving time.

Vädret däremot ja ni det regnar... en aning bättre än snö men ändå...

Hur ska jag kunna märka att det är ljusare på kvällarna när det bara regnar och är grått.

Jag vill kunna gå ut utan att bly dygnsur.

Jag har skaffat mig en ny kamera och jag vill ut och ta kort på allt och inget men helst utan regn 😃.

Annars så rullar det på knäet börjar bli hyfsat ok känns fortfarande lite konstigt emellanåt, typ när jag ska sträcka ut det så känns det "låst", gör fortfarande lite ont att gå i trappor men annars så är det 👍

Det värsta är nog när knäet "vobblar" till och det känns som det ska gå åt alla möjliga håll.

Jag funderar på om jag ska söka upp en knä läkare och låta dem titta på det. Kan ju vara en god idé.

Nu ska jag dricka lite mera kaffe och äta lie sen frukost.

Ha det bäst!

No comments:

Post a Comment