Monday 18 January 2016

Time, Time, Time

Alltså den där tiden...
Den går ju så fruktansvärt fort.
Jag hade en underbar jul och nyår, äldsta sonen var här i år igen och firade med oss.
Helt underbart men tiden går ju så otroligt fort.
Han landade 2 veckor innan jul och åkte tillbaka till Sverige förra veckan.
5 veckor var han här, 5 underbara men ack så snabbt försvinnande veckor.


Annars då?

Inte mycket som händer, det regnar och är blött men det är ju som vanligt det är ju vinter :D
Vi har torra fina dagar också.


Känner att jag absolut på nåt sätt måste ta tag i min träning, förra året gjorde jag jack shit...

Så att göra nåt är ju en klar förbättring.
Men nu ska jag ta en kopp kaffe och sen ta tag i saker och ting här hemma. ( dammsugaren :) )


Ha det bäst!


No comments:

Post a Comment