Friday 18 September 2015

Helgen är här

Fredag... alla redan.
Den här veckan har verkligen gått fort och för mig som går hemma hela dagarna så är det skönt när de gör, ärligt så brukar veckorna gå snabbt :)

Förra helgen pröva jag äta nåt som jag aldrig ätit förut, Känguru.
Inte illa alls, smakade lite annorlunda än vanligt kött.
Jag gjorde hamburgare och alla åt och var glada.

I tisdags så vaknade jag med en jävulsk huvudvärk, värk bakom vänster öga och tinningen typ och när jag lutade mig framåt pulserade det så mycket så jag skrek högt av smärta.

Jag är inte främmande till huvudvärk har haft väldigt ont i huvudet under längre och även kortare perioder men detta var inget skojigt alls.
Onsdag var värken borta men lite var kvar typ när jag lutar mig framåt, men jag hade inte ont.

Igår och idag är bara bra, trött men painfree...

Annars i veckan som gått så har jag lagat gudomligt god mat ( enligt fam. medl )

Rotplättar
Lax med spenatfräs
Kyckling med sting
(Jag utgår från recepten men alltid så lägger jag till nåt eller tar bort eller tar mer än vad det står i recepten)
Idag Fredag vet jag inte alls vad jag ska laga men men jag har ju ett par timmar och tänka ut nåt.


Gårdagens kyckling med ris
                                               

Ha det bäst!


No comments:

Post a Comment