Thursday 18 June 2015

Midsommarafton - En helt vanlig Fredag

För mig här så är det imorgon en helt vanlig Fredag, det är vanlig skoldag och jobbardag för dem som jobbar.
Men ändå så är det midsommarafton, jag firar inte med stång och dans men flaggan kommer hänga på balkongen, det har den iofs gjort sen den 6:e för att fira nationaldagen och sen för dam VM, jag kommer att äta färskpotatis, hoppas jag, om det har blivit nån potatis i hinkarna och jag kommer att äta jordgubbar.
Ingen nubbe och ingen sill :-) men en grillad köttbit lär det bli.



Trevlig Midsommar till er alla som firar och inte firar!


Potatis!!! Hoppas jag....
                                                 



2 comments:

  1. Va.... INGE´ SILL..?! (För att härma en svensk reklam). ;-)
    Ha en fin midsommar!

    Kram M

    ReplyDelete