Sunday 7 June 2015

God Morgon Varma Söndag

Men jädrans vad svårt jag har att andas.

Som tur så hjälper astmasprayen och luftfuktigheten sjunker sakta men säkert.
83% när jag vakna och gick upp, nu nere i 72%.

Idag ska åter bli varm och solig, varmaste dagen på hela helgen, vi hade 29 igår så är beredd på en varm klibbig dag :D

Annars har helgen varit lugn.

Kollat på film och käkat jordnötsringar.

Gick runt hela Fredagen och trodde det var Lördag så denna helg har varit riktigt lång, haha.

Igår var det ju Sveriges National Dag så min Sverige flagga hängdes upp på balkongen och Sverige tröjorna åkte på.

Vad som händer idag vet jag inte, har inget planerat vilket är skönt, tar dagen som den kommer.

Nu ska jag ta ännu en kopp kaffe och göra vad jag är bäst på, ingenting :D

Ha det bäst!



No comments:

Post a Comment