Tuesday 23 June 2015

Den där tiden....vart tar den vägen???? Graduation coming up...

Alltså jag fattar inte, på Torsdag så går min minsting ut ur High School.

Bara där kan vi stoppa High School!!

Idag var han och hämtade sin dräkt och studentmössa/ hatt.

Var tvungen och kolla Youtube hur man satte fast tofsen på mössan/hatten.

För gud vad pinsamt om tofsen skulle lossna när dem tar den från ena sidan till den andra..

Alltså sånt här har jag ju bara sett på film och nu ska jag få uppleva det själv.
Sitta där och höra min sons namn ropas upp och se honom gå upp på scenen och ta emot sitt diplom...
Alltså overkligt...
Tror att jag är mer nervös, uppspelt än sonen.

Jag har laddat batteriet till kameran, jag ska se till att telefonen är laddad och så behöver jag ladda upp med näsdukar.




1 comment:

  1. Åhh vad kul :)
    Hur gick det ???
    Snyggt med hatten tycker jag :)
    Kramisar

    ReplyDelete