Tuesday 26 May 2015

Att se det positiva


Om det står på ett paket: If you have bleached hair, Don't use.

Då skulle man ju tro att jag skulle göra så eller hur? Inte använda det..... 

Ehhh.....

Näe!!!

Jag behövde verkligen bleka min rötter, men halva huvet, upptill, är ljusare än resten så jag tänkte äsch jag kör blir det nåt extra kvar kan jag slänga i det i längderna och på så sätt bleka ner det gulaktiga eftersom detta var extra light ash blonde, vill man få bort brassigheten? så ska man ju använda ash=ask så sagt och gjort.... 

Det tog inte många minuter innan det ljusa började bli .... grått

Och när jag sköljt ur det så var det, ja just det GRÅTT.
Jag matchar hunden nu, Jippie?!?

Men det positiva i det hela är ju att mina gråa hårstrån som växer ut kommer ju smälta in perfekt ju!!!  

Ja ni ser ju :D ( Det syns inte jättemycket här men jag lovar det SYNS! )

Men jag deppar inte ihop för det:


Man får ju se ljust på saken!!!



Nu ska jag ta en runda med hunden.

Ha det!

Edit: Nu när håret torkat är det mycket "ljusare" :p 

1 comment:

  1. SÅÅÅ fin tycker jag och såg inga gråa hårstrån alls ???
    Stor kram

    ReplyDelete