Thursday 2 April 2015

Good Friday

God Morgon!
Klockan är snart 7, gäsp! 

I dag är det långfredag, Good Friday. Jag hade planerat att göra godis i veckan      men eftersom vädret har varit hyfsat bra ( inget regn ) så valde jag att vara ute istället för att vara inne och baka och göra godis. Men idag ska här göras marsipan kycklingar och marsipan ägg. Hot Cross Buns ska bakas och så ska jag börja planera och förbereda mat för påskafton och påskdagen. 
Ska försöka att inte göra mat för en helt armé :) 

Nu kaffe!!

Glad Påsk till er alla!! 

4 comments:

  1. Lycka till med matlagandet.
    Vi ska hem till mamma och äta imorgon. Jag ska bidra med en matpaj, broccoli och fetaost. Samt cupcakes :-)

    Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åhhh broccoli och feta paj , det lät smaskens.

      Kram

      Delete
  2. haha du är som mig lagar mat för hur många som helst..kan ju dyka upp någon som är hungrig
    Här har det eldats sureldning med sommargästerna ;) haha
    Önskar dig en underbar fredag KRAMISAR Sanna

    ReplyDelete
  3. Hoppas ni har en bra påsk! :-)
    Kram M

    ReplyDelete