Thursday 27 June 2013

Lite bilder på en annars ganska tom blogg ;)

Livet rullar på och jag har faktiskt inte haft tid direkt och sätta mig ner och blogga.
Regnet fortsätter och ösa ner, i dag torsdag är vi inne på 4:e dagen med ösregn.

Helgen som var tillbringade vi på Sunshine Coast en helt underbar helg om du frågar mig .

De flesta korten tog jag med min kamera men några tog jag med telefonen och dem ser ni här :

Kö till färjan
Jag såg tyvärr inga sköldpaddor men denna såg jag:



I hamnen i Gibson såg jag detta:

Husbåtar






















 Min utsikt från middagen på fredagskvällen:






















Det var allt från mig för denna gången ;)


5 comments:

  1. Jättefina bilder!
    Tråkigt med regn, här tittade solen fram ikväll.

    Kramar!

    ReplyDelete
  2. Ljuvligt! Åh vilka husbåtar!

    ReplyDelete
  3. Åh vad synd att du inte såg ett gäng sköldpaddor :-)

    ReplyDelete
  4. What a great sign! I feel like a turtle crossing would hold up traffic a loooong time, so probably best you didn't see one!

    Regan

    ReplyDelete