Tuesday 21 May 2013

Zoombie dag!

Seriöst, sova sammanlagt 4 timmar i omgångar är inte att rekommendera.

Zoombie-tillstånd hela dagen ja fortfarande faktiskt.

Hur mycket jag inte gillar skolmaten så samlade jag ihop mynt jag hade och gav till sonen så att han kunde äta lunch, för ställa mig och göra något på morgonkvisten det hade jag absolut ingen ork till.

Orsak till min icke sömn?

Hosta och andningssvårigheter ( p.g.a  astma ), en sönderhostad bröstmuskel som gör att jag inte kan ta djupa andetag.

Positivt med hela? Ja man måste se något positivt i allt, jag läste typ 60 kapitel av Sandmannen

Kommer antagligen inte vara det bästa sällskapet i kväll men jag ska göra mitt bästa och hoppas på att jag får sova heeela natten.

Ha det!

2 comments:

  1. Nej men fy, hoppas verkligen att du snart kanner dig battre och far sova! Finns inget varre an att inte fa sova, och konstigt nog blir det ju alltid varre pa natten med hosta. Samma har! Sonderhostad brostmuskel smarta kanner jag igen - aj!! Ta hand om dig, drick mycket varmt te med honung och sov sittandes!
    Krya pa dig kramar!!

    ReplyDelete
  2. Sönderhostad bröstmuskel? Ajajajajaj.... Krya på dig arma människa! Kram

    ReplyDelete