Monday 27 May 2013

Bra dagar, dåliga nätter.

Låter som en dålig boktitel, men det är mitt liv just nu :(

Senaste veckan har jag haft en bra natt och det var p.g.a att det hade regnat typ hela dagen.

Jag har inga problem på dagarna med andningen men på nätterna.....

De senaste 3 nätterna har varit värre, vaknat upp efter 2 timmars sömn, hostar och har haft väldigt svårt att andas, efter ett par timmar så har det lättat och jag kan finally somna om.

Idag ska jag försöka ta mig till en läkare och förhoppningsvis få något som hjälper mig på nätterna.

Annars som sagt så har jag haft riktigt bra dagar som sagt men inte bara p.g.a att jag kan andas utan problem, vilket är en fördel iofs, men vi har tillbringat mycket tid utomhus och tillbringat våran tid med underbara vänner.

Nu är det dags för en dusch och dags att vakna upp.

Ha det!

1 comment: