Thursday 10 January 2013

Dagens middag!

Korv stroganoff.

För ett tag sen var jag väldigt sugen på korv stroganoff och falukorv.
Eftersom det inte finns här så tog jag och strimlade några hotdogs istället.
Det funkade alldeles utmärkt, det smakade precis som jag mindes.

Nu är det så att hotdogsen här smakar inget som svensk hotdog.
Här kan man välja bl.a mellan:

Chicken
All Beef
Original, som består av chicken and pork

Jag har testat de alla och den enda som faller mig någorlunda i smaken är Original.
Absolut inte vad jag är van vid men ok nån gång då och då.

Ohh nu blev jag riktigt sugen på en korv med bröd.........

Sluta svamla...ska jag göra nu.

I allafall så tyckte jag det blev bra då så därför blir det det idag också, hoppas det smakar lika bra idag med :)


3 comments:

  1. Konstigt att vissa saker inte finns hos dig. Jag trodde att falukorv var en klassiker i hela världen ;-)

    Kram på dig

    ReplyDelete
  2. Åh då borde vi byta! Jag avskyr ju korv ;-) Du kan m a o få min falukorv :-)

    ReplyDelete
  3. Oj det var jag som skrev det! Lät ju nästan lite snuskigt:

    "du kan få min falukorv"

    Bli inre rädd - det var bara jag!

    ReplyDelete