Monday 17 December 2012

Vinter!!

I lördags vaknade jag upp och det snöade ute!
Första snön denna vinter.
Det snöade på ganska kraftigt, tog ett kort precis i början.



När jag kom hem på kvällen så var det lite för mörkt för att ta kort men jag tog ett kort på söndag morgon eftersom det såg likadant ut som på lördagskvällen.


Ja det var våran snö för den här gången*, nu är det tillbaka till "vanligt" vinter väder igen, dvs REGN.

*Alltså det kommer ju säkert att snöa igen, tror jag, hoppas jag.

3 comments:

  1. Ja lite snö ser man allt.
    Hoppas att ni får mer!
    Här har det ösregnat hela natten :-(

    Hur blev bollarna?
    Massa kramar till dig hjärtat!

    ReplyDelete
  2. hoppas att det kommer mer snö, regn är såååå...blött :P

    ReplyDelete
  3. Slask och plask här också nu. Såå tröttsamt... *suckar* Hoppas ni har bättre tur än vi.

    Kram M

    ReplyDelete