Thursday 20 December 2012

Sol i sommar?

Jag har ju utanför min balkong en allé med träd.
Igår så snöade det väldigt mycket och det var blöt tung snö, det resulterade i att många trädgrenar bröts av och föll till marken.
Jag kunde höra hur det brakade även när min balkong dörr var stängd.
Ganska läskigt faktiskt, träden är högre än ett 3 våningshus så som ni förstår så är grenarna inte några små kvistar utan mer som mindre träd.

Inte förrän efter klockan 3 så spärrades området just utanför min balkong av, då har detta hållit på hela dagen och det är ett 30 – tal grenar som ligger på marken.

Rubriken?
Jo dessa träd skymmer min em och kvälls sol på sommaren och nu med väldigt många borta kanske solen kan hitta fram till min balkong.


4 comments:

  1. hoppla hej, ett antal som brutits av där..

    ReplyDelete
  2. Men du det var ju praktiskt! Lite mer snö då så flera faller haha

    Ha en härlig dag!
    Kramar

    ReplyDelete
  3. Inget ont som inte har nagot gott med sig...Hoppas ingen person eller bil fick nagon gren pa sig.
    Mysigt med lite sno till jul!
    Kram

    ReplyDelete
  4. Inget ont som inte har något gott med sig då:-)

    ReplyDelete