Tuesday 25 September 2012

Nytt i garderoben

Jag har länge gått och tittat på röda jeans, alltid tyckt att det är snyggt på andra men varit lite skraj för att ha det själv.

Men i helgen så införskaffade jag mig ett par och de är så himla sköna.
Nu var det så att det var 2 för 40 så därför köpte jag mig ett par gråa också.


Den affären jag var i har surprise påsar, en stor och en liten påse.
De stora påsarna brukar innehålla, strumpor, sjalar bl.a de små smycken, hårband mm.
Jag köpte 2 stora påsar, innehållet i dem var nästan detsamma så nu har jag 2 gråa lite tjockare leggins och 2 likadana skärp.
Resten i påsarna var ankel strumpor, tjockare strumpor och tunnare leggins/tights.
Inte så illa för 8 dollar.




3 comments:

  1. Snyggt!
    Och vilken bra grej med surprisepåsarna!
    Synd bara att du har två likadana skärp.

    ReplyDelete
  2. Vad snyggt!
    Såg ju bilden när jeansen var på. Läckra!!

    kram

    ReplyDelete
  3. Snyggt med röda jeans! De har jag med! Nu blev jag påmind om att använda dem, tack!

    ReplyDelete