Thursday 27 September 2012

Lunchmate

För ca 32 kr kan man köpa det här till sina barn för lunch.


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Det innehåller 8 små runda crackers ( kex )
8 lika små runda skinkskivor
8 små kuber av ost
1 frukt sallad

Allt som allt är det 206 gram varav nästan hälften är frukten.

Men alltså på riktigt, lunch till ett barn???
Lite kex och ost?

Man kan även köpa med kalkon, kyckling och så självklart PIZZA, 3 små minipizzas :)

Nu undrar ni kanske varför jag köpte den om jag nu tycker att det är så jävla dumt?

Näe jag köpte den inte, jag fick den, GRATIS.

Får se vad sonen tyckte om hans lunch när han kommer hem i em.



3 comments:

  1. Men herregud, sinnessjukt dålig lunch.

    ReplyDelete
  2. Eeehhh! Fast iofs är man ju inte förvånad heller :P

    ReplyDelete
  3. Var är näringen!!
    Vilken tur att du alltid skickar med lunch :-)

    Kramar K

    ReplyDelete