Monday 23 July 2012

Konstig (och ny) känsla.

I fredags när jag slog upp mina blå brände det till i huvet.
Jag satte mig uppe och allt svängde, på väg till toan fick jag hålla mig i allt som fanns runt omkring mig (sänggavel och väggar) för att inte ramla.

När jag satte mig ner så forsatte allt snurra.
Känslan jag hade var precis samma som när man känner att man börjar bli full om ni fattar vad jag menar.

Jag kände mig full och bakfull på samma gång.

Känslan (yrsel) stannade kvar under mesta delen av dagen och har ännu inte riktigt försvunnit men är inte lika påtaglig nu.

Hoppas att det snart försvinner.

5 comments:

  1. Eh...
    Lyd mitt råd nu.
    Åk till sjukan!

    ReplyDelete
  2. Det kan vara balansstenarna i örat som hamnat i olag.
    Kristallsjuka kallas det. Jag har haft det, väldigt obehagligt.
    Trodde att jag hade fått en hjärnblödning...

    Kramar och krya på!
    K

    ReplyDelete
  3. Nä fy vad obehagligt! Gå till doktorn! Kram

    ReplyDelete
  4. Hoppas du har uppsökt en doktor. Det där låter inte bra. Krya på dig!

    ReplyDelete
  5. Nu funkar det... Undra om jag hade någon gammal adress?
    Uscha, låter inget trevligt. Ska det snurra så ska det ju vara pga lite trevligt alkoholintag, men inte annars... :-(

    Kram M

    ReplyDelete