Tuesday 1 May 2012

Wellness Analysis Summary Report

I April förra året gjorde jag en Wellness analyse.

Det mättes, vägdes och kropps fett (?) räknades ut.


Allt var "good" så det var ju bra :) men så för två veckor sen så tänkte jag att jag skulle kolla om mina mått hade ändrats, eftersom min närvaro på gymmet lyst med sin frånvaro.

Och nu kommer vi till det roliga :


Vikten: Densamma
Höft: Samma 
Bröst: 0,5" (1.25 cm) bredare
Lår: 0,5" (1.25 cm) bredare
Midja: 1" (2.5 cm) mindre


Så nu har jag (igen) bestämt mig för att verkligen försöka och gå till gymmet, ni får mer än gärna tjöta på mig!


Ok!?!







6 comments:

  1. Tjatar på ett villkor...
    - att du tjatar när jag ber dig ;-)

    *tjat tjat tjat*
    gå till gymmet nu !
    *tjat tjat tjat*

    ReplyDelete
  2. Jag hade gått rätt i källaren efter en sån wellnesanalys. På mig hade det blitvit worstanalys, hu!

    Men duktiga du!

    ReplyDelete
  3. Men du.... undra om det är det jag ska göra imorgon. Hälsoprofilsbedömning...

    ReplyDelete
  4. Kan du tjata på mig att springa minst 2 dagar i veckan då?

    ReplyDelete
  5. Ja även om du inte behöver det för viktens skull så är det nog nyttigt:)

    Kram

    ReplyDelete