Friday 4 May 2012

Andas in andas ut.

Var hos läkaren idag.
Jag behövde förnya mitt recept och då var jag tvungen att se en läkare.
Jag kom dit, anmälde mig , satte mig ner, de ropade upp mitt namn efter typ 2 min, sen satt jag i ett litet rum och väntade i 10 min läkaren kom in, frågade vad han kunde hjälpa mig med, jag svarade, fick ett recept och det mötet med läkaren tog max 1 min.

Så gick jag till apoteket i samma byggnad och där är min medicin ca 35kr billigare än vad jag betalat förut.
Lustigt.

Så nu hoppas jag att jag kommer att kunna andas normalt på nätterna igen.

5 comments:

  1. Puh!
    Hoppas du kryar på dig snart!
    Kram!

    ReplyDelete
  2. Skönt att det är gjort!
    Sov gott
    Kram

    ReplyDelete
  3. Ja tiden inne hos läkarna har de fört statistik på och den har minskat med 85% tror jag att jag läste någonstans.... Skönt att du fick hjälp och förhoppningsvis kan andas lite lättare igen.

    ReplyDelete