Wednesday 11 April 2012

Nackdelen med finare väder

Jag tycker det är jätteskönt att det börjar bli bättre väder ute.
Men en sak som inte är så bra och som jag blev varse om natten till tis är min andning, japp nu börjar jag få svårt att andas igen.
Det hela börja runt förra påsken när jag hosta och inte kunde andas till slut. Läkare nr 2 konstaterade att jag hade blivit allergisk mot något i det här landet och då på köpet fått astma.
Så nu måste jag  få ett nytt recept, undrar om man kan få ett nytt utskrivet eller om jag måste träffa en läkare igen?

3 comments:

  1. Allergisk mot något? Tog de inte reda på vad? Jobbigt att få svårt att andas.

    ReplyDelete
  2. Pollenallergi?
    Eller bara nån diffus allergi? :(

    ReplyDelete
  3. Näää vad trist! Du får säkert samma utskrivet. Kram

    ReplyDelete