Tuesday 18 October 2011

Vet ni hur ont

det gör när en parfymflaska landar mitt uppe på foten? Förbenat ont gör det kan jag tala om (så nu behöver ni inte testa).
Vet inte om det gjorde ondare p.g.a att jag var sjukt irriterad när det hände......
Varför irriterad?
Jo förra veckan så färga jag ju mitt hår det blev exakt som jag ville och det var så i två dagar efter det så hade jag rödbrun hjässa och ljusbruna sidor......


Så idag så gjorde jag om det, denna gång tog jag burgundy (ganska rött) och hur ser mitt hår ut nu då???? Jo mörkbrunt.... en bra sak med det hela är väl att det rödbruna på hjässan har mattats .


Men glatt positiv blev jag på banken idag iallafall på rekordtiden 10 minuter så fixa dem det :)

2 comments:

  1. Rött brukar vara svårt att fästa i håret. Köp färgbomb från Redken, färginpackning som ger riktigt bra med färg. Borde finnas hos Canadickerna??

    ReplyDelete
  2. aaaaaaao det lät som att det gjorde ont!

    ReplyDelete