Thursday 13 October 2011

Skämma bort sig själv....

är något som jag inte direkt är bra på :)

Men nu alldeles straxt ska jag göra det hade jag tänkt.
Ska snart åka och fixa mina naglar, har inte gjort det sen i somras så det är på tiden eller hur?

I sydafrika gjorde jag det varannan vecka, lite sjukt för mina naglar växer inte alls snabbt men där nere gjorde de det, om jag inte fyllde dem efter 2 veckor så såg det jättefult ut.

Jag var så nöjd med hon som gjorde dem, hon visste exakt hur jag ville ha dem behövde inte säga hur långa eller korta jag ville ha dem hon visste och hon gjorde det utan att fråga.
Här har jag ännu inte hittat nåt ställe som jag är riktigt nöjd med ännu, och det är inte så lätt att ha en konversation med nån som sitter med värsta munskyddet.... men men det finns ett nagelställe i var och vartannat hörn här så ska väl hitta nåt (bra) ställe.

Hur är det med er, skämmer ni bort er själva?

Take care!

No comments:

Post a Comment