Monday 17 October 2011

Ny dag, ny vecka, ny årstid!

Det är mycket nytt, har ju oxå ny ålder :) inte för att jag känner någon skillnad direkt....
Men nu så har jag tänkt att jag banne mig ska ta tag i träningen, har ju all tid i världen :)
Så min tanke är att jag i allafall till en början ska besöka gymmet 3 gånger/vecka.
Helgerna kommer jag inte att "träna" för då är det helg :) men vi är ute ganska mycket på helgerna så promenader blir det och det är ju oxå träning.

Självklart så kommer jag inte att köra järnet i början, vill komma in i det till att börja med...
Målet med min träning är inte att gå ner i vikt jag behöver antagligen gå upp i vikt, utan det är för att må bra och bli piggare.
Jag vet från tidigare att jag kommer att må bra av träningen.
Så därför var jag på gymmet kvart i sju i morse, gjorde inget spektakulärt, 20 min på treadmillen vilket resulterade i 2,24 km.

1 comment:

  1. Duktigt!! Gå inte ut för hårt i början. Har jag gjort misstaget och varit död av träningsvärk...

    ReplyDelete