Thursday 27 October 2011

Fredag hela dagen!

Så har det känts idag, har fått tänka efter (puh) flera gånger och tala om för mig själv att det faktiskt bara är torsdag.
Men det är ju bra i och för sig och inte åt det andra hållet.
Men på sätt och vis så är det fredag eftersom Sambon är ledig imorgon och att det nu är helg förutom att Marcus ska till skolan imorgon bitti då.
Men brukar ju vakna upp mitt i ottan ändå så ingen skillnad där inte.
Annars så har dagen varit helt ok, lekte detektiv i morse och fick fram vad jag ville :)
Chit chat med Mammsen, alltid lika roligt :)
och så gjorde solen mig sällskap på hund promenaden alltid lika trevligt.

2 comments:

  1. Men nu ÄR det ju fredag! Är du i fas nu då? ;-)

    ReplyDelete
  2. Hej hjärtat håller med dig när jag sätter igång nåt så vet jag du fortsätter för du tycker sånt är så kul tack för det känner på mig att det kommer att bli bra fast jag är sketanervös älskar dig och saknar dig love

    ReplyDelete