Tuesday 13 September 2011

God Morgon!

Första natten på väldigt länge som jag har sovit hela natten, inget vaknande av att jag hostar gud så skönt, men är jag piggare för det ? Näe inte alls.....
Men känslan att vakna upp, inte hosta, inte ha svårt att andas och inte så mycket täppt det var så otroligt skönt.

Nu sitter jag här med mitt morgon kaffe, kollar runt och läser bloggar medans sonen försöker vakna :) ska börja med hans frukost och hans lunch alldeles straxt.
Efter att jag lämnat honom i skolan så blir det lång promenad med vovven och så måste jag tvätta oxå....:(
Det är inte så att jag tycker att det är jättetråkigt att tvätta men jag måste packa in tvätten i bilen och sen åka iväg fyra block, och han som har hand om the coin laundry är alltid så pratglad :) har inget emot pratglada människor alls men ibland så känner jag mig så obekväm..... och när jag tvättar så vill jag bara slänga in tvätten i maskinen och gå därifrån :)

Näe nu ska jag göra lite nytta här hemma :)

Take care

No comments:

Post a Comment