Tuesday 10 February 2009

Så jävla stupid ;)

Igår var jag riktigt duktig..... NOT :)
Vad gjorde jag?
Tvättade, låter ju jättebra eller hur?
Jag plockade ihop våra sängkläder la ner allt i tvättmaskinen, satte igång den gick ut för att fixa lite på baksidan kommer in och det låter klonk, klonk från tvättmaskinen tänkte att det lät lite lustigt men jag hade verkligen fyllt den så tänkte att det var det. När jag kommer in i sovrummet så slår det mig att fjärrkontrollerna är inte där..... Springer, inte så lätt med ett vänster ben som man precis har börjat belasta... men iallafall springer ut till köket drar ut tvättmaskinen, pausar programmet öppnar luckan (en toppmatad maskin) ner med armarna i maskinen och börjar ta ut lakan, påslakan och där... hittar jag mina två fjärrkontroller i påslakanet... något blöta men rena ;)

Hur klantig kan man vara?????????????????

Sen börja jag och torka dem och faktiskt efter mycket torkande.... de funkar :)
Det var bara början på min dag, efter lunch med min älskling åker jag och handlar lite, när jag kommer ut till parkeringen har det börjat regna och det regnar kan jag lova.... Kan inte se vägen för att det är så mycket vatten på vägarna skulle behövt en båt :).
När jag kommer hem så självklart är min trädgård översvämmad och jag måste gå över min gräsmatta för att komma in och det är vatten upp över mina anklar.....sjukt äckligt....

Börjar bli väldigt trött på detta regn.....




Torr gräsmatta :)

Blöt gräsmatta :(

No comments:

Post a Comment